14 Mars


Under den tid då blogginläggen varit på noll har jag glömt bort både mailadressen och lösenordet till den andra.... Anonnone.blogg.se Jag har försökt med alla tre möjliga emailadresser och de tre olika lösenord som skulle kunna vara möjliga. Det känns som att jag bara har vaknat upp just idag och allt det hör till det förgågna...
Jag funderade på om jag skulle byta blogg portal, eftersom man inte verkar kunna blogga från annat än iphone? Någon som har något bra tips?

Vi har hunnit genomleva två magsjukor och Micke har haft problem med diskarna i ryggen sedan vi började rusta Linneas rum. Nu ska jag bara slipa där en gång till innan vi kan börja lägga in golvet. Så det har tagit tid... Minsann! Men det kommer bli bra när det är klart, mycket bra. Det bästa i hela huset. <3

-Bläddrar igenom min kalender-

Jag har börjat jobba heltid, men några få undantag. Vi har tagit bort en katt. Vi har genomlevet yttligare ett löp med stenkåta hanhundar som juckar på varandra och katten. Linnea är blöjfri. Linnea har börjat på simskola. Mamma har fått en stroke. Jag har haft avvikelse på EKG och hemska hjärtklappningar/rusningar. Linnea har sovit igenom ett rally. Micke har varit på anställningsintervju. Linnea har lämnat blodprov för alla hennes blåmärken, som inte visade någonting avvikande.

Så det händer grejer minsann.

Idag är vi hemma för tredje dagen eftersom vi lider av mer eller mindre sömbrist den här veckan. Linnea vill inte sova på nätterna. Men nu verkar hon ha somnat om på soffan igen.

 

Igår sa hon; Mamma vovve ut kissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0