Till dig...


.... som har tagit bort mig som vän på facebook. Stup i kvarten farit omkring och blockerat mig, för att i nästan sekund avblockera mig, ena sekunden gilla mina inlägg till våra gemensamma vänner för att i nästan ogilla och nu ha mage att skicka en ny vänförfrågan i Lördags.
Vet du vad det bästa med det hela är? Att jag inser nu att jag inte förlorat en vän. En vän till mig skulle känna mig tillräckligt bra att jag ALDRIG någonsin skulle acceptera den vänförfrågan!

Du vet mycket väl VEM du är och jag VET att du läser här. Puss och HEJ från mig!

Ps. Jag kunde inte skicka mail till dig eftersom du hade tagit bort den funktionen, om man inte var vän med dig. Ditt nummer har jag inte kvar, förvånad? Så nu vet du hur det ligger till "vännen"!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som det inte är nån stor förlust för dig Anne!

2012-03-18 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0