Vikten


Jag är så jävla less på att se ut som en kossa... Endå så gör man ingenting åt det?

Eller ja, så jävla onyttigt äter jag väl inte. Rör mig gör jag ju också. Men jag kanske behöver röra mig mer? Jag kan ju inte vänta på att kilon ska rinna av mig.

I Torsdags när vi skulle på kalas stod jag och drooooooooooooog och drooooooooog i mina kläder. Förmodlingen för att få dom större, för man går själv inte ner i vikt av att DRAAAA i kläderna. Till slut fick jag säga till mig själv "Nä, Anne. Vad fan håller du på med? Du blir inte smalare av att dra i dina egna kläder, Pucko!"

Igår fick vi främmande och han hade med sig typ 1 kilo (utan att överdriva) godis! Mmm, precis vad jag behöver!

Jag vet faktiskt inte hur jag ska lösa det riktigt. Jag har nästan ALLTID Linnea hemma. Hon nöjjer sig inte särskillt med att åka vagn mer, så det är svårt att komma ut i motionstempo när hon är med.
Eller så får jag börja springa 40 varv runt huset när hon har somnat, hoppas inte jag halkar i en hundskit!
Eller så får jag springa upp och ner, ner och upp i trappen ungefär 40 gånger, hoppas inte jag halkar i trappen!
Eller så får jag börja hoppa hopprep. Mmm, lät ju KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0