Föräldrakooperativ

 
Vi stannade hemma från fotbollen igår. En dotter som sovit lite tillsamman med en hormonsgalen mamma är inte den bästa kombinationen. Jag tror vi bråkade hela dagen. Dagen slutade bättre än den började och helgen gav varken vinst på tavet eller Bingolotto.Tur att kärleken här hemma är större än alla vinster <3 
 
Idag startade dagen med mängder av regn. Vi har fortfarande inte varit utanför dörren och nyss lagt Linnea att vila/sova middag en stund. Sen hämtar hennes pappa henne för att åka på gymnastik. Tredje gången idag, hon är tuff min tjej.
 
I kväll vankas ett styrelemöte för mig, bara en i raden. Jag har sedan April varit Ordförande i styrelsen på Linnea förskola, ett föräldrakooperativ. Trots alla varningar och idiotförklaringar så ångar jag inte en minut av mitt val. Jag hoppas innerligt att jag aldrig någonsin kommer behöva sätta Linnea eller något av kommande barn på en kommunal förskola. Vi har FINT erbjudande till nysökande barn och föräldrar som vill prova på ett fantastiskt förskolealternativ, kooperativ.
 
Hoppas ni får en fin kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0